събота, 11 август 2012 г.

Предизвикателство: По-здрави, по-красиви и по-дълги нокти

Здравейте, момичета!

Както вече сте видяли в заглавието днешната публикация е посветена на ноктите. Обичам ноктите си. Обичам да се лакирам едноцветно, да си правя декорации, да добавям камъчета или брокати. Най-често поддържам ноктите си къси или със средна дължина. Трудно ги пускам дълги, защото растат бавно, а аз мия чинии всеки ден, готвя, използвам почистващи препарати (понякога без ръкавици от мързел да ги взема от шкафа).
Напоследък ноктите ми не са в най-доброто си състояние - постоянно се разслояват, разранявам си кожичките, ъгълчетата се отчупват, подравнявам ги и резултатът е: нокти, изпилени до дъно. Искаше ми се да направя нещо, за да ги върна към по-добър вид.


След като попаднах на публикацията на Габи за нейния домашен серум за нокти, реших, че и аз ще си направя. Обиколих няколко аптеки, в които ме гледаха странно, когато казвах за какво са ми витамин А и Е. В крайна сметка витамин Е не си намерих. Купих си:
  • хининова вода
  • бадемово масло
  • витамин А (на който в последствие видях, че пише "перорални капки")
Забърках смес от по няколко капки от всяка съставка в малко бурканче.
За да документирам евентуалното подобрение, на което се надявам, направих снимки на ноктите си преди да започна употребата на серума. Ноктите ми са къси, а кожичките - изчоплени (и изтормозени от мен). Това, което не се вижда много добре на снимките, са изтънелите ъгълчета на нокътната плочка.









С това предизвикателство си поставям няколко цели:
  • по-здрави нокти, без разслоявания
  • по-красиви, без грозните ми настоящи кожички
  • по-дълги (по принцип ноктите ми растат бавно и не знам до колко е възможно този критерий да бъде покрит)
Възнамерявам да проследя действието на серума в поредица от публикации. Надявам се да бъде интересно и за вас, а резултатите да бъдат вдъхновяващи. :)
Ще се радвам, ако в коментарите споделите и вашите методи за по-здрави, по-красиви и по-дълги нокти :)

3 коментара :

  1. Стискам палци да ти се оправят ноктите, имаш много хубава плочка и съм сигурна, че с лак ще изглеждат разкошно :)
    Аз все още се придържам към продуктите от януарската ми публикация за грижа за ноктите и отчитам доста стабилно подобряване на състоянието. Пак се разслояват и чупят от време на време, но растат доста бързо и като цяло изглеждат много по-добре от миналата година :)
    Накратко, използвам маслото за нокти на Икаров поне веднъж седмично, като основа слагам минералите или (отскоро) обновяващата на Ейвън, за кожички мажа бялото кремче на Ейвън, избутвам ги с дървени клечки и пиля ноктите със стъклена пила.
    В повече детайли съм описала продуктите тук: http://mydropsofrainbow.blogspot.com/2012/01/blog-post_29.html
    А настоящото състояние на ноктите ми се вижда в края на тази публикация: http://mydropsofrainbow.blogspot.com/2012/07/blog-post_08.html
    Успех в грижата и да пишеш как се развиват нещата :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено има добър ефект върху твоите нокти :)
      И аз съм използвала маслото на Икаров и бях доволна, но реших да направя този експеримент. Наистина е много важно кожичките да се избутват, а да не се режат (или в моя случай - изтръгват със злоба :D). Това е лош навик, с който започнах война :)
      Купих си стъклена пила, но още не мога да свикна с нея. Ще видим дали ще се погодя с този инструмент или ще си карам със старите.

      Изтриване
  2. momicheta vie kakvi metodi i sredstva izpolzvate za pochistvane na kojochkite

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...