вторник, 28 август 2012 г.

Golden Rose Rich Color 07 и NOTD Barbie Style :)

       Здравейте, момичета!

       Най-вероятно вече сте научили за новата серия лакове на Golden Rose - Rich Color. Цветът, който си избрах аз, е 07. Под този номер производителите са поставили прекрасно наситено розово.
       Според етикета на гърба на бутилчицата, трябва да е достатъчен един слой лак, да се радвате на ултра блясък и това да бъде постигнато лесно благодарение на широката четка.
С един слой от лака
       Първото, което ме впечатли, беше нестандартната четка - широка и плоска. Осигурява много лесно нанасяне и "взема" достатъчно количество продукт за целия нокът. Формулата е по-кремообразна спрямо други лакове. Не бих нарекла блясъка ултра, но все пак има бляскав ефект (на снимките съм без топ лак). Аз сложих два слоя лак, но резултатът след първия беше доста добър. Дори вторият слой изсъхна бързо, без да съществува опасност да го разваля от нетърпение да се размърдам от масата. Количеството лак е 10,5мл. Аз си го купих за 2лв.
       Реших да го съчетая с Flormar 425. Комбинацията между наситено розово и лилаво винаги ми е напомняла за Барби и нейните аксесоари.
Golden Rose Rich Color 07, Flormar 425
На горния ред - един слой от GR 07, на долния - два слоя
        Определено препоръчвам лаковете от серията. Възнамерявам да си набавя и други цветове :)

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Привет :)
    И аз си го купих скоро,от тази серия и точно този цвят - 07.Много ми харесва и го препоръчвам,защото наистина от едно нанасяне изглежда плътен,а и не се чака дълго време за да изсъхне,което винаги е било преоблем за мен..въобще нямам търпение :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей! :)
      Аз също едва дочаквам лакът ми да изсъхне :) Това ме принуди да си взема спрей за бързо изсушаване на лака.

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...