вторник, 9 април 2013 г.

Как да спестим време сутрин

       Здравейте, момичета!

       Напоследък оценявам колко е важна добрата организация на времето. Днес ще ви разкажа в пет прости стъпки как спестявам време в сутрешната си подготовка за работа. Това са нещата, които са приложими и имат ефект при мен. Надявам се да ви дадат някоя нова идея и на вас.
       Приготвянето ми всъщност започва още от вечерта. За да си спестя време в обмисляне какво да облека днес, си приготвям дрехите преди да си легна. Дори не мога да си спомня кога съм превърнала това в навик. В действителност тази стъпка може да ми спести от 3 до 30 минути. Предполагам, че повечето от вас ще ме разберат на 100%.
       Друга важна предпоставка за по-бързото ми приготвяне е организацията на гримовете ми. Отделила съм тези, които използвам всеки ден, за да са ми под ръка и да не търся всеки продукт на отделно място.
       Косата ми е едно от препъни-камъчетата за скоростно излизане от вкъщи. Понякога мога да я вкарам в ред за 1-2 минути, но друг път всичките ми усилия се оказват напразни. В тези случаи най-често завършвам вида си с вдигната на конска опашка грива. Ако и вие се затруднявате с прическата си, можете да погледнете тук за идеи.
       Колкото и да обичам да спя до последната възможна минута, която ми се полага, открих, че това е грешен подход. За да се чувствам по-свежа и бодра, навивам алармата си 5-10 минути по-рано отколкото е необходимо да стана. Използвам това време, за да се разтегна и раздвижа и в никакъв случай не си позволявам да заспя отново. Още 5 минути сън няма да ме накарат да се почувствам по-отпочинала. Ако стана веднага, се чувствам по-разсънена и като цяло приготвянето ми след това ми отнема по-малко време, защото не се туткам и прозявам.
       Бях свикнала да си правя кафе у дома, но започнах да го пропускам. Предпочитам да си взема кафе от ъгъла на път за работа, вместо да изгубя няколко минути в приготвянето му. Ходя пеша до работното си място и с кафе в ръка се наслаждавам повече на вървенето.
       Това са моите малки крачки за спестяване на времето сутрин. Кои са нещата, които ви забавят най-много? Какви мерки предприемате, за да се "преборите" с тях? Ще се радвам да споделите и вашите хитринки в коментарите или в страницата във Facebook.

До скоро!
Криси

*Картинката е от интернет.

5 коментара :

  1. И аз си приготвям дрехите и чантата (когато съм на лекции) от вечерта. А сутрин едвам ставам след поне 5тото snooze на алармата ми, именно защото знам, че имам време и накрая пак за 20 минути се приготвям.. :D

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И аз редовно си отлагах алармата. Ако искаш да промениш това, можеш да потърсиш някое приложение против snooze-ване на аларми - има с математически задачи, логически връзки и т.н. (за да изключиш алармата е необходимо да дадеш верен отговор). :D

      Изтриване
    2. Като си купя смартфон това ще е първото нещо, което ще потърся. :D

      Изтриване
  2. Направо ти завиждам :) Всички мои планове за организиране на времето са обречени на провал :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Но и хаосът понякога има своето очарование, нали :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...