четвъртък, 11 април 2013 г.

Wishlist Пролет/Лято 2013

       Здравейте, момичета!

       Може би вече сте усетили, че обичам да си правя списъци. Това ме кара да се чувствам по-организирана, а и чувството да зачеркна нещо свършено от списъка със задачи е много удовлетворяващо. Правя си списъци за какво ли не - за багажа за всяко пътуване, за хранителни стоки, за нещата, които искам да свърша... Днес ще ви покажа списък с красотичките, които попадат в Wishlist-а ми за пролет/лято 2013. Ако такъв тип публикации са ви интересни, можете да разгледате и моя Wishlist Есен 2012.
Wishlist 2013
       Събрах няколко неща в скромния колаж по-горе. Искам всяко от тях. Дори не мога да определя кое искам най-много и кое харесвам поне мъъничко по-малко. 
       Най-вляво е разположена прочутата MAC 217. Прочела съм и съм изгледала доста ревюта за тази четка и съм убедена, че я искам. Надявам се скоро бюджетът ми да позволи това малко съкровище да попадне в ръцете ми.
       Жълтата рокличка е на H&M. Много харесвам модела и (след като се постопли) с удоволствие бих носила нещо подобно.
       В горната част на колажа са ноктите на Мери. Предполагам, че вече сте попадали на ревюта за пясъчните лакове на OPI. Е, цената им е доста далеч от тази, която обикновено плащам за лакове. От Мери разбрах за P2 Sand Style, които се предлагат на по-разумна цена, но за сега ги няма в България. 
       В долната част са Puma Espera III, на които съм хвърлила око от доста време. Харесвам и двата цвята. Мисля, че това ще е първото от нещата в този списък, с което ще се сдобия. 
       На картинката по-долу има снимки от две места, които много ми се иска да посетя скоро. В лявата част е снимка от Старите къщи, с. Мостово. До сега не съм била там, но след като попаднах на сайта, правя планове това да се промени. Втората ми желана дестинация е Лондон. Ако трябва да си избера само едно нещо от тази публикация, което да имам, веднага бих посочила екскурзия до там. И съм сигурна, че няма да съжалявам :)
       Кои са продуктите, които сте си набелязали вие? Имате ли впечатления за нещо, споменато в публикацията? Кои места мечтаете да посетите? Ако имате пост на тази тема, можете да оставите линк в коментарите.

До скоро!
Криси

*Снимките, използвани в колажите са от интернет. Благодаря на Мери за разрешението да използвам снимката на сладките ѝ нокти :)

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...