вторник, 28 май 2013 г.

Нови продукти (май)

       Здравейте, момичета!

       Месецът е към края си и днес ще ви покажа кои са последните ми покупки. Напоследък открих моя нова страст - червилата. Всеки път, когато вляза в магазин за козметика, прекрасните гилзички ми действат като магнит. И си тръгвам с поне 3-4 розови, коралови, червени черти на ръката си.

       Червилото, на което се спрях, е на Maybelline от серията Color Sensational. Цветът е 140 Intense Pink. Използвам го от две седмици и го приех като създадено за мен. Скоро очаквайте ревю и снимки.
       Вече съм ви показвала любимият ми заздравител Melly. Предишният беше към края си и благодарение на мама се сдобих с нов. Това е един от продуктите, без които не оставам (или поне се старая това да не се случва). 
       Научих за балсама за ръце на Bilka от блога на Мери (от тази статия). До сега използвах крем за ръце на Bilka, от който съм много доволна, но любопитството в мен надделя. Балсамът има значително по-течна консистенция от всички други продукти за ръце, които съм ползвала. Попива бързо и има лек приятен аромат.
       В последно време забелязвам, че кожата на лицето ми е дехидратирана. Вероятно се дължи на по-агресивния подход към последните пъпки-дразнители, които ме тормозеха. Взех си Sebium Hydra на Bioderma. Според консултантката в аптеката се допълва добре със Sebium Serum,  който продължавам да ползвам по 1-2 пъти в седмицата. Получих и мостра на Hydrabio Serum. 
       Ножичката, с която подстригвам веждите си, отдавна искаше да бъде освободена от длъжността си. Новата е на Agiva. Усещам я една идея по-тежка от старата. Справя се без никакви забележки. Цената ѝ беше малко над 2лв.
       Ползвали ли сте някой от продуктите? Какви са вашите впечатления? Кои са последните ви покупки? Можете да споделите в коментарите или да ми оставите линк към подобна публикация.

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...