понеделник, 3 юни 2013 г.

Regal Ексфолиращ гел за лице

       Здравейте, момичета!

       Юни е един от любимите ми месеци. Тази година го посрещам с още по-големи очаквания, защото ми предстоят среща с приятели, с които не сме се виждали от миналата година, две екскурзии, рождения ми ден. Надявам се всичко да се впише в плановете ми както си го представям :)
       Отдавна исках да споделя мнението си за ексфолиращия гел на Regal. Използвам го от два месеца и смятам, че вече съм натрупала достатъчно впечатления.
Regal Ексфолиращ гел
       Опаковката на гела е тубичка, подобна на тези за крем за ръце. Затваря се плътно, няма опасност да се разтече. Съдържа 100ml продукт и се предлага на цена малко под 4лв.
Regal Ексфолиращ гел
       Ексфолиантът представлява прозрачен гел с множество бели и по-малко на брой сини дребни частици. Точно частиците притежават ексфолиращите качества. За цялото ми лице е достатъчно количество колкото половин чаена лъжичка. Гелът не се пени силно. Ексфолира нежно. Не е груб и не изсушава лицето ми. Оставя кожата мека и нежна.
Regal Ексфолиращ гел
       Има лек аромат, който след изплакването не се усеща. Използвам го не по-често от два пъти седмично. В противен случаи кожата ми се изсушава и се появяват пъпки.
       В заключение бих казала, че ексфолиантът не е никак лош. С удоволствие бих продължила да го ползвам и за напред. А вие ползвали ли сте този гел? Доволни ли сте? Кои са любимите ви ексфолианти?

До скоро!
Криси


* Продуктът ми беше изпратен за проба.

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...