понеделник, 8 юли 2013 г.

NOTD Perfect Pink

       Здравейте, момичета!

       Вероятно сега, докато четете тези редове, аз се намирам на плажа - пожелайте ми топло слънце и спокойно море :) Когато се върна от почивката, ще "заредя" блога с морско настроение. Също така ми предстои да получа една пратка козметични продукти. Голяма част от тях фигурират в Wishlist-а ми и съм много развълнувана да ги пробвам. До тогава ви оставям с една отложена публикация. Снимките направих преди две-три седмици, но все не им идваше реда.
       Преди известно време ви показах тъмно червения си маникюр с Perfect Gel 511. Мнението ми за лаковете от тази серия се потвърди и определено се настаниха трайно в списъка с любимците ми.
Perfect Gel 513
       Perfect Gel 513 е прекрасно бебешко розово с прасковен нюанс. Харесва ми колко дискретно стои на ноктите ми. Предполагам, че на момичета с по-тъмен тен от моя ще изглежда още по-красив. Нося го без топ лак - завършекът, който лакът оставя, е достатъчно красив и си спестявам времето за изсъхване на още един слой. Издържливостта и на този лак при мен е 4-5 дни.
Лакове Perfect - Holographic Gel Sand Glitter
       До скоро почти всички лакове, с които разполагах, бяха на Flormar. Вече поставих началото на една Perfect колекция. А вие харесвате ли лаковете на Perfect? Пробвали ли сте гел  лаковете им? Кой е любимият ви цвят за ноктите през лятото?

Морски усмивки от мен и до скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...