понеделник, 4 ноември 2013 г.

My Travel Makeup Bag

       Здравейте, момичета!

       През лятото ви показах продуктите за коса и тяло, които бях избрала да взема за морето. Мислех да отделя в отделна публикация декоративната козметика, но този пост остана непубликуван. Днес дойде и неговият миг - продуктите са малко по-различни от тогава, но чантичката е същата ;) Поводът: Миналата седмица изкарахме няколко дни в уютен хотел край Смолянските езера. Посетихме Ягодинската пещера, Ухловица и още няколко забележителности в района. За да успеем да разгледаме всичко в околността може би ще са ни необходими поне 2 седмици :)

Travel Makeup Bag
       Чантичката ми е подарък от родителите ми. Беше част от комплект с бяла козметика. Събира доста голямо количество продукти, а не заема много пространство в багажа. От вътрешната страна на капака има разделения, които са удобни за коректор, гланц за устни и други продукти с подобни по форма опаковки.

Travel Makeup Bag
       На дъното на чантичката поставих продуктите, които използвам в банята. Шампоанът и балсамът са на John Frieda и са за обем. Взех си почистващия гел за лице на Delarom, мини паста за зъби и душ гел, който пресипах в малка опаковка.

Travel Makeup Bag
John Frieda, Delarom
       Защитният бебешки крем на Бочко беше чисто новичък. Взех си мини хидратиращ крем на Biodermaоколоочният крем на Bioderma и напълних мини опаковката, която получих от Pinks Beauty Box с мицеларна вода.

Travel Makeup Bag
Bioderma, Бочко
       Една от любимите ми спирали напоследък е в нестандартната нова опаковка на Avon. Носех също коректора на Bourjois, основата за сенки и стик (който използвам като хайлатър) на e.l.f. и очна линия на Brooklin.

Travel Makeup Bag
Avon, Bourjois, e.l.f., Brooklin
       Взех две мънички палитри сенки - двойка на Alverde и Walking On Eggshells на Wet 'n Wild. Ружът е на Physicians Formula.

Travel Makeup Bag
Alverde, Physicians Formula, Wet n Wild
       Не исках да нося много продукти за устни. Ограничих се до три - полупрозрачен гланц на Maybelline, гланц на Victoria's Secret в малиново и един от lip butter-ите на Revlon в цвят Berry Smoothie.

Travel Makeup Bag
Maybelline, Victoria's Secret, Revlon
       Взех и четките на Real Techniques (които можете да видите тук) плюс още няколко в допълнение, но по някакъв магически начин те успяха да избягат от фото сесията за днешния пост.
       А кои продукти избирате вие, когато сте на почивка? В какво ги съхранявате по време на път? Ще се радвам да ми оставите в коментарите линк към подобна публикация или просто да споделите :)

Travel Makeup Bag

До скоро!
Криси

5 коментара :

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен пост Криси, много обичам такива.
    Аз наскоро пътувах, но по задачки и колкото и да имах желание нямаше как да подготвя подобен пост. Иначе голяма част от нещата в пинкс кутиите са супер за подобни случаи и си ги пазя.
    Ще се радвам да направиш пост със снимки от пътуването - Родопите са разкошно място..

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Родопите наистина са разкошно кътче. За съжаление апаратът ми е съвсем скромничък и (въпреки голямото ми желание) снимките не са много впечатляващи :)
      Може би някой ден, ще разполагам с нещо по-добро :)

      Изтриване
  3. Пожелавам ти в най-скоро време някой близък да те зарадва :)
    Но въпреки това не мисля, че снимките ти, поне на козметиката са лоши, така че..
    аз мн обичам да гледам снимки от пътувания и ще се радвам да виждам подобни постове.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хихи благодаря за пожеланието! :)
      Имам снимки към някои постове, които никак не си харесвам, но живея на първи етаж и сградите наоколо ми правят сянка през по-голямата част от деня. Съчетано с работното ми време - почти не ми остава естествена светлина, на която да снимам. И.. е, желанието ми за хубави снимки е доста голямо :D

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...