понеделник, 11 ноември 2013 г.

NOTD Manhattan Redtastic

       Здравейте, момичета!

       Началото на ноември за мен е периодът, в който започва да ме превзема коледното настроение. Започвам да правя списъци с подаръци за близките ми, да обмислям как да украся у дома, да си пускам (тайничко и съвсем тихо) по някоя коледна песничка. Ако и при вас е така - пишете в коментарите, за да знам, че не съм сама в коледната си лудост :)
       Последните два пъти се лакирам с един и същ доста коледен цвят. Днес ще ви споделя какви са моите впечатления и ще ви покажа как изглежда на моите нокти.

Manhattan 03 Redtastic
       Manhattan Redtastic е светлочервен с многобройни ситни блестящи частици. На различна светлина цветът изглежда с розов или оранжев подтон. Нанесен на един плътен слой е достатъчно наситен. Вторият път, когато използвах лака, го нанесох на два тънки пласта. Времето, необходимо за изсъхването му, е в рамките на няколко минутки. След като изсъхне не стои гладък, а има леко грапава текстура, което се дължи на блестящите частици.

Manhattan 03 Redtastic
       Опаковката съдържа 11ml. Четката е плоска и много удобна за употреба. На моите нокти на четвъртия ден ъгълчетата се обелиха, което отчитам за голяма издържливост. Цената, на която се предлага лакът, е около 7 лева.
       Ползвали ли сте лакове на Manhattan? Доволни ли сте? А кой е любимият ви червен лак за нокти? Иии не забравяйте да споделите с мен, ако и вие се включвате от рано в Коледната щуротия :)

До скоро!
Криси

* Продуктът ми е изпратен за проба.

2 коментара :

  1. Аз за първи път тази година започнах от сега да се позамислям за празниците и то само заради блога :)
    Лака ти стои разкошно!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря, Теди!
      Тогава очаквам коледните ти идеи в блога скоро :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...