вторник, 19 ноември 2013 г.

Pinks Beauty Box Ноември

       Здравейте, момичета!

       Малко по-рано днес получих кутията си от Pinks за ноември. Този месец темата е СПА Релакс. След като за мен кутията на Pinks за октомври не беше никак силна, много се надявах тази да ми допадне повече. Ако ви е интересно да разгледате кои са продуктите, които бяха включени, и да прочетете какви са първите ми мисли след като я разгледах, продължете надолу:

Pinks Beauty Box
Ноември
       Първото, което ме впечатли, беше лекотата на кутията. След като я отворих изненадата беше още по-неприятна, защото кутията изглеждаше доста по-празна от друг път. Помислих, че са забравили да ми добавят някой от продуктите, но след като сравних със списъка, установих, че нищо не липсва.

Pinks Beauty Box
Ноември
       В кутията си намерих няколко продукта на Yves Rocher. Гланцът Sexy Pulp е с много приятен аромат. Харесвам цвета и ще го използвам с удоволствие. Това е любимият ми продукт от тази кутия. Предварително бе обявено присъствието в съдържанието на кутията на крема за лице Elixir 7.9, за който не се вълнувах особено. Botanical Scrub е предназначен за ексфолиране на тялото и нямам търпение да го изпробвам.
       Този месец в кутията са включени прекалено много сашета. В моята кутия получих от фон дьо тена на Yves Rocher Couleurs Nature, CC крема на Bioten, лосион на Scottish Fine Soaps, шампоан и маска на L'Oreal и сърчице-бомбичка за вана (с каквато не разполагам).

Pinks Beauty Box
Ноември
       С две поредни слаби кутии, няма как да не ми мине през главата мисълта за спиране на абонамента ми. Със сигурност очаквам с голямо нетърпение следващата (двойна) кутия, но и не възлагам прекалено високи надежди. Бих прекъснала абонамента си за няколко месеца, за да преценя дали кутията ми липсва и дали продуктите, които изпращат през това време биха ми влезли в употреба.
       А вие получихте ли вашите кутии? Какви са първите ви впечатления? Кой от продуктите ви допада най-много? Можете да оставите коментарите си тук или във Facebook.

До скоро!
Криси

4 коментара :

  1. Нямам тази кутий, но и не мисля, че си заслужава парите. Гланца сякай най-ми допадна, дали ще правиш ревю със суоч за да преценя цвета :)

    ОтговорИзтриване
  2. Гланcчето е страхотно, много сладко на вид, мирише приятно, а апликатора е страшно мек и приятен на устните. Но още не съм пробвала и останалите неща, така че може да имам и други фаворити.
    Поздрави!
    nomatterwhatbeauty.blogspot.com

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И на мен ми харесва апликаторчето на гланца, но след като изпробвах и някои други неща от кутията си имам нов любимец - ексфолиращия скраб за тяло е страхотен! :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...