сряда, 26 февруари 2014 г.

Pinks Beauty Box Февруари

       Здравейте, момичета!

       Темата на февруарската кутия на Pinks е Любовни истории. Лично аз не открих нищо любовно в нея, но намерих няколко приятни изненади, част от които вече изпробвам с удоволствие. Ще се радвам в коментарите да споделите какви са вашите впечатления от кутията или да ми оставите линк към вашите публикации за тази кутия.

Pinks Beauty Box
Февруари
       За мен този месец кутията беше по-интересна в сравнение с последните 3. Смяната на куриерската фирма определено отчитам като много положителна. Малкото огледалце с логото вече се настани удобно в чантата ми. Харесва ми колко е плоско и лекичко.

Pinks Beauty Box
Февруари
       Първото, което се подаде от кутията ми, беше опаковката на капсулите на AboPharma. Съчетават витамин A и витамин E. Препоръчителната доза е една таблетка на ден.

Pinks Beauty Box
AboPharma
       Предварително обявеният продукт този месец е на La Roche-Posay. От селекцията на мен се падна BB крема, макар да си стисках палци за почистващия продукт. Причината е, че не вярвах цветът да съвпадне с този на моята светла кожа. Действително Medium е твърде тъмен за моето лице. В кутията намерих също каталога с мостри на La Roche-Posay.

Pinks Beauty Box
La Roche-Posay
       Отново имаме селекция за пълноразмерен продукт от Wet'n'Wild. Аз получих сенки в цвят, който не бих избрала сама, но бих експериментирала с него. Това, което ме спира, е странният аромат на нещо остаряло. Сенките си търсят нов дом :)

Pinks Beauty Box
Wet'n'Wild
       Фаворитът ми от тази кутия без съмнение е маската за коса на Macadamia. Ползвала съм други продукти на марката и не съм оставала разочарована. Вече използвах маската веднъж и получих комплименти за косата си - определено съм доволна!

Pinks Beauty Box
Macadamia
       В кутията си открих също мостричките на крема за лице на Revive и крема за тяло на Scottish Fine Soaps. Вторият определено би събудил повече интерес, ако количеството му не беше едва 5ml.

Pinks Beauty Box
Февруари
       За мен тази кутия беше по-интересна от последните, но мисля, че ентусиазмът, с който очаквах първите кутии, определено отмина. Какви са вашите впечатления от продуктите този месец? Имате ли любимци сред тях? Ще поръчате ли кутията за следващия месец? Ще се радвам да прочета и вашите мнения.

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...