неделя, 3 август 2014 г.

Любими за юни и юли

       Здравейте, момичета!

       След като миналия месец пропуснах да ви покажа любимците си, този път получавате двойна доза от тях. Ще се радвам в коментарите да ми оставите линк към вашите публикации по темата или просто да споделите кои бяха продуктите, към които най-много посягахте в изминалите седмици.

Любими през юни и юли
Johnson's Agiva The Balm Physicians Formula Real Techniques Seche Vite


       Един от продуктите, които използвам целогодишно, но се сетих да включа в поста едва сега, е бебешкото олио на Johnson's. Нанасям го всеки път след епилация. Успокоява кожата, прави я мека и гладка. Не попива за секунди, но усещането от него не е неприятно хлъзгаво. Почти съм приключила с поредната си опаковка от това олио и ще продължавам да си го купувам.
       Кремът за крака на Agiva е от основните ми помощници за грижата за петите. Мазен е и не препоръчвам да се разхождате с боси крачета след като сте го нанесли. Използвам го вечер преди лягане и на сутринта е попил напълно. Ходилата ми са значително по-меки откакто го включих в нощната си грижа.
       Ружът на Physicians Formula съм ви показвала и преди. Не знам защо, но по-често се сещам за него в топлите месеци. Може би защото лекият блясък, който оставя ружът след себе си, се съчетава добре със слънчевите лъчи.
       Топ лакът на Seche Vite се превърна в любимата ми част от маникюра. Минута след нанасяне лакът ми вече е бетон. Дори да съм с три слоя, този топ успява да ги стегне. Определено заслужава мястото си сред любимците.
       Две от четките от сета на Real Techniques се очертаха като най-използвани за месеца. Четката за руж нанася много нежно цветът и прелива с лекота. Мъничката четка не използвам по предназначение. С нея нанасям от кремообразните сенки на Maybelline. Успявам да ги поставя много по-прецизно.
       От една от кутиите на Pinks се сдобих с малка опаковка на Acne Out на Biotrade. Използвам го с клечка за уши като атакувам директно всяка пъпка, която е решила да ми развали настроението. С това малко чудо гадинките изсъхват много бързо. Необходимо е хидратиране на кожата около зоната на пъпката.
       Мини кабукито на EcoTools и Bahama Mama на The Balm са един от любимите ми дуети за изминалите седмици! Обожавам начинът, по който усещам малката четчица върху кожата си. Взема достатъчно количество продукт, нанася го добре и се прелива лесно с нея. А за пудрата на The Balm очаквайте ревю скоро.
       Това са последните ми любимци. А кои са вашите? Не забравяйте да ми оставите линк, ако имате публикация по темата :)

Слънчев уикенд!
До скоро!
Криси

4 коментара :

  1. Здравей, искам да те попитам кои от четките на Real Techniques имаш? И доволна ли си от тях?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей :)
      Имам два комплекта от четките на Real Techniques. Първият (The Starter Set) използвам от миналата година. Той включва пет четки за очен грим. От тях редовно използвам три и съм много доволна от тях. Вторият сет, който имам, е The Core Collection и съдържа четири четки за нанасяне на фдт, коректор, руж. Доволна съм и от тяхното качество. Ще направя отделен пост за двата комплекта с по-подробна информация.

      Изтриване
  2. Изкушавам се за мъничката четка, защото ми изглежда доста прецизна. Сенките на Мейбълин също ми изглеждат доста добре :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...