четвъртък, 20 август 2015 г.

Нови продукти (Impala, Lollipop, Bourjois, MAC...)

       Здравейте, момичета!

       В днешния пост ще ви покажа най-новите допълнения към козметичния ми арсенал. Направих две поръчки - първата от сайта на Impala, а втората - от Lollipop. Купих си и няколко продукта за устни, възползвах се от намалението на козметичната линия на H&M и от едно от редовните промо-предложения на Bourjois. Какво друго - вижте в продължението...

Нови продукти
       Поръчката от Impala пристигна преди седмици, но съм използвала едва няколко от нещата. Купих си спирала, чиято четка е като гребенче и се надявам да е подходяща за долните мигли. Очната линия Vinyl избрах, след като не успях да намеря в сайта любимата си на Brooklin. Червилото в горната част на снимката е в цвят 05 Bright Salmon Pink и (в противоречие с името си) не бих казала, че е ярко. Под него е Lip Primer&Balm - комбиниран продукт на Impala, който има специфичен аромат и още не мога да реша дали ми харесва или не. Следва очна линия тип писалка, която харесах от първата употреба. Лилавият молив за очи е с номер 22, а златисто-бронзовият - 25. Вторият определено ще бъде сред любимците ми. Поръчах си и молив за устни (номер 233). Лакът получих като подарък към поръчката си, но не съм впечатлена.

Нови продукти - Impala
       От Lollipop поръчах четири цвята от сенките им и два от червилата. Във втората палитра ми останаха две празни места, така че вероятно ще ги попълня скоро. Възползвах се от летните намаления, с които поръчката ми излезе почти на половината от редовните цени. Ако поръчате нещо от сайта им до края на месеца, можете да използвате код girlstuff7, който ще ви осигури отстъпка 7% от крайната сума. 

Нови продукти - Lollipop
       Освен двете палитри от Lollipop поръчах и коректор, тъй като настоящият ми е на свършване. След безброй положителни ревюта за коректора на Catrice, реших, че е време и аз да му дам шанс - за сега ми се струва твърде сух за моята кожа. Моят е в цвят 025 Rosy Sand и беше най-светлият, който намерих в Lilly. Третият коректор от снимката също е любимец на много момичета. Последната седмица на юли бях в командировка в София и си го подарих за добре свършената работа. Цветът е NW20.

Нови продукти - Коректори
Lollipop Catrice MAC
       Докато избирах спирала в Lilly ми препоръчаха промо-комплекта на Bourjois, който съдържа TwistUp the Volume и черен автоматичен молив за очи. Четката на спиралата е интересна - при завъртане на горната част на дръжката четката се променя, за да осигури две функции. При стъпка номер едно спиралата би трябвало да придаде дължина, а след завъртането - обем. При мен ефект има само втората позиция.

Нови продукти - Bourjois
       Сред последните ми придобивки са два от гланцовете на Golden Rose. По-неутралният е с номер 06 и не придава цвят, а само блясък на устните. Другият е с номер 01 и от както го имам не излиза от чантата ми. Червилото на Manhattan получих за проба. Цветът е много извън моята зона на комфорт, но се харесах с него. Ще го понося още и ще обновя впечатленията си. Споменах, че се възползвах и от намаленията на козметичната линия на H&M - освен ружа с цвят 19 Sugar Coral, не избрах нищо друго. От известно време исках да сменя любимия си топ на Seche с нов. След многобройните препоръки за топа на Essence и аз се сдобих с него и съм много доволна за сега.

Нови продукти
Golden Rose H&M Manhattan Essence
       Не очаквах да се получи толкова дълъг пост - ако сте стигнали до тук, съм много щастлива. Споделете в коментарите какви са вашите впечатления от споменатите продукти, които сте изпробвали. А кои са последните ви козметични покупки?

До скоро!
Криси

6 коментара :

  1. Честити покупки! ^^ Топ-а на Essence определено си заслужава хвалбите, а от коректора на Catrice съм супер доволна (Rosy Sand май е най-тъмният цвят, аз имам 010 Ivory).
    Това са моите козметични покупки: https://thelimitlessblogm.wordpress.com/2015/07/31/нови-придобивки-пролет-лято-част-1/ :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Коректорът на Catrice не само че ми е тъмен, но не ми допада и как изсушава зоната под очите ми. Търси си нов собственик :) От топ лака и аз съм доволна.

      Изтриване
  2. Много искам коректора на Мак .... ама все нямам път до София, а не мис е поръчва без тестер

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много ми харесва ефекта и дълготрайността му. Като приключа с него, бил го купила отново.

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Матовите са по-леко пигментирани, спрямо тези, които имат блясък. При мен сенките не се размазват, преливат се лесно. Блестящите частици от най-светлия цвят лесно се разпръскват по лицето.
      За цената си (особено със сегашното намаление) са добри. Доколкото видях в сайта им - до 8ми март рефилите са по 1,90лв.

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...