петък, 26 февруари 2016 г.

В чантата ми

       Здравейте, момичета!

       Клиповете и публикациите за това кой какво носи в дамската си чанта винаги са ми интересни. Не мисля, че съдържанието на моята чанта е необичайно или неочаквано, защото се стремя да не нося излишни неща. Не обичам чантата ми да тежи или да не намирам необходимото, затова нося със себе си минимален брой неща. Редовно в дамската си чанта имам:

В чантата ми
       Винаги нося портмонето си - китайско, от изкуствена кожа, от квартално магазинче. Вече е за смяна, защото разделенията вътре леко започнаха да поддават. До него е огледалцето ми. Тефтерът, който ползвам за органайзер в момента, и любимият ми химикал рядко излизат от чантата. Почти винаги имам дъвки или ментови листчета. Редовно намирам по някой гланц или балсам за устни на дъното на чантата. Нося също мокри кърпички и малко несесерче, в което имам дамски принадлежности, няколко фиби и ластичета за коса. Пилата за нокти също не излиза от чантата ми. Винаги имам и крем за ръце, тъй като кожата ми е чувствителна и често имам нужда от него. На излизане всеки път слагам в чантата си ключовете (които в момента са на вратата) и телефона си.
       А какво носите вие? Големи или малки чанти предпочитате? Имате ли излишни предмети или носите само най-необходимото?

До скоро!
Криси

2 коментара :

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...