понеделник, 29 февруари 2016 г.

Грим за месеца

       Здравейте, момичета!

       Едно от най-често използваните приложения на телефона ми е Instagram. Отварям го сутрин по време на първите глътки кафе, по-късно в обедната почивка, докато чакам на опашката в магазина, докато пътувам... Общо взето всеки път, когато имам свободни минутки. От време на време споделям и по някоя своя снимка. Днешният пост е вдъхновен от снимките на Irina.Thumbelina, която показва своята кошничка с различни грим продукти за седмицата. За да раздвижа рутината си, реших да взаимствам идеята от нея. Днес ще ви покажа кои бяха най-използваните ми продукти за изминалия месец.

Грим на месеца
       Най-използваните ми четки са четири. За ежедневния си грим рядко посягам към други. Със скосената четка на e.l.f. попълвам веждите си. С четката на Sigma нанасям тъмен цвят в сгъвката на клепача, който преливам с китайската реплика на 217 на MAC. Пухкавата четка на Avon използвам за нанасяне на хайлайтър.

Грим на месеца
Четки
       За веждите си използвах сенките на Catrice, чието капаче се счупи и сега се сваля изцяло. Светлият цвят ми е идеален и отдавна съм ударила дъното му. Фиксирах с прозрачния (или поне преди да започна да го използвам беше) гел на Catrice. Харесвам ефекта му, но много ме дразни как се оцвети. След като приключа с него, ще си взема цветен. Почти доизразходих и последната си очна линия от старата формула на Brooklin. Най-често през месеца използвах спиралата на Golden Rose. Бътърът на Revlon е в цвят Pink Lemonade и обожавам как стои на устните ми. За основа на сенки използвах матовите сенки на Maybelline в цвят Creme De Nude.

Грим на месеца
       В ежедневието си не нося фон дьо тен, но рядко излизам без коректор под очите. Този месец най-често посягах към този на Lollipop. Любимият ми хайлайтър на The Balm и ружът на H&M влизаха в употреба само в случаите, когато имам повече време да се гримирам.

Грим на месеца
       Най-употребяваните сенки на месеца са тези от палитрата на Urban Decay. Една от любимите ми комбинации включва Sin на подвижната част от клепача, Half Baked за акцент в средата, Naked и Buck преляти в сгъвката. Харесвам и Toasted или Hustle, нанесени изцяло на подвижната част от клепача. Престраших се да нося и Darkhorse, дори през деня. Имах възможност да си поиграя с палитрата и да избягам от зоната си на комфорт.

Грим на месеца
       Вече съм заредила несесера си с други продукти за следващия месец. Харесвам идеята на Иринка - по този начин ще използвам някои позабравени продукти, ще преоткрия повече възможности за комбинации, (може би) ще си спестя някоя излишна покупка. А вие имате ли си чантичка с грим продуктите си за следващия месец/седмица?

До скоро!
Криси

п.п. Ако имате профил в Instagram, споделете го в коментарите - с радост ще го разгледам. Не забравяйте да посетите и профила на Иринка.

3 коментара :

  1. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  2. Yeee , мерси за "рекламата" �� Продуктите в кошницата ти са по-семпли от моите , много е хубаво че не носиш фон дьо тен ежедневно. Иска ми се и аз да се накарам , но имам петънца и несъвършенства , които все искам да скрия.Радвам се , че идеята ти е влязла в употреба :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гримът ми най-често е семпъл и по-скоро скучен, защото работя в офис и ежедневието ми не предполага по-интересни комбинации. През лятото съм малко по-смела в цветовете.
      Идеята ти е супер! По-нататък ще споделя и други продукти, с които да разнообразя грим-рутината си :)

      Изтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...