четвъртък, 10 март 2016 г.

Аз и Instagram

       Здравейте, момичета!

       Вероятно всяка си има по няколко приложения в телефона, които използва, докато чака градския, докато стои пред кабинета на зъболекарката, докато се разсънва в неделната сутрин. За мен напоследък това е Instagram. Ако искате да надникнете в моя профил, можете да ме потърсите с името KristinaK7. Ето какво можете да намерите там:
       Обичам да пътувам. Често като излизаме извън града споделям по някоя снимка от дестинацията ни. Обожавам да разглеждам снимки и на други хора от приказни места за почивка и презареждане.


       Другата ми любима категория снимки за разглеждане (а и за споделяне) са снимките на различни маникюри. Имам си няколко любими профила за идеи, които ще споделя някой ден и с вас.


       В Instagram споделям и частица от празничните ни моменти - Коледа, Великден, наши лични празници, традиции. Винаги ми е било интересно как само една снимка носи толкова много спомени.


       В профила ми ще откриете и кадри с усмивки, емоции, спомени, по някое селфи (от време на време). Там споделям малко повече лични кадри, отколкото можете да намерите в блога ми.


       А вие използвате ли Instagram? Споделете ми вашите профили - обещавам да ви разгледам :) Кои са вашите любими приложения?

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...