понеделник, 30 май 2016 г.

Пролет 2016: Любими продукти

       Здравейте, момичета!

       Пролетта вече е почти зад гърба ни и топлите слънчеви лъчи все по-често ме карат да си мечтая за плаж и море. Преди да съм се сбогувала окончателно с един от любимите си сезони искам да ви споделя кои са най-често използваните ми продукти за последните месеци. Избрах седем свои любимци - шест нови за мен продукта и един, за който се досещам всяка година по това време.

Пролет 2016: Любими продукти
       Все още не разбирам защо в България не внесоха популярните lip butter-и на Revlon. Моят пролетен любимец е в цвят Pink Lemonade. Хидратира и стои много леко върху устните. Не лепне. Цветът е деликатен и много нежен.
       Тази пролет открих основата за сенки на Catrice. Усеща се копринено върху клепача, нанася се лесно, задържа сенките, подсилва цвета. Цената ѝ е малко над 7лв. и според мен е чудесно бюджетно попадение. 
       Коректорът на Rimmel също е нов за мен. Използвам го за озаряване на зоната под очите и разнасям до слепоочието. В дните, в които имам нужда от по-голяма покривност, го съчетавам с друг коректор (течния камуфлаж напоследък влиза често в употреба). За съжаление не се предлага по магазините в страната ни. Моят получих от parfimo.bg, където можете да намерите маркови парфюми, бяла и декоративна козметика.
       Дълго време отлагах покупката на Lash Sensational на Maybelline. Сега малко съжалявам, защото бързо се превърна и в мой любимец. Тази опаковка е почти към своя финал, но имам резерва.
       Последните години в края на зимата усещам кожата си дехидратирана и с удоволствие я награждавам с коктейл от натурални масла. Попаднах на олиото за лице на Alverde и реших да му дам шанс - след него кожата ми е гладка и нежна. Единствено ароматът на рози не ми е любим. 
       Топ лакът на Sally Hansen се превърна в мой любимец от първата употреба. При нанасяне го усещам идентичен с този на Seche Vite, но все още не се е сгъстил като него. Изсушава маникюрът ми бързо и придава търсения блясък.
       Двуфазният дегримьор на Nivea си купих случайно, докато търсех алтернатива на маслото за лице на The Body Shop. Сега почиствам очния грим с Nivea, след което измивам лицето си и завършвам с мицеларна вода. По този начин съм сигурна, че не е останал грим на лицето ми. 
       А кои са вашите пролетни любимци? Споделете с какво почиствате грима си - с удоволствие бих пробвала и друг продукт. 

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...