сряда, 29 юни 2016 г.

Празни опаковки

       Здравейте, момичета!

       Отново посъбрах достатъчно опаковки за изхвърляне - някои са празни, други не съвсем, но нямам намерение да ги използвам повече и искам да ги изхвърля. Преди да ги насоча към коша ще ви разкажа по малко за моя опит с всеки от тях.

Празни опаковки
       Поредната бутилка от мицеларната вода на Bioderma вече е пресушена. Отдавна спрях да следя броя на изразходваните опаковки. Използвам я за почистване на кожата сутрин, за последна стъпка в свалянето на грим вечер, за освежаване, за почистване на гримовете и понякога и за четките.
       Активният лосион Acne Out използвам локално, само когато някоя пъпка се появи, което напоследък ми се случва по-често. Силен е, изсушава бързо пъпчиците, но не бих го нанесла на цялото лице. Заради това за мен е и много икономичен. Пак бих го купила.
       Лакочистителят на Velnea си купих, докато беше в промоция. Не е нещо особено, но помпичката му е много удобна. Чекмеджето, в което настаних всичко, свързано с маникюра ми, е сравнително плитко и в него не мога да държа права бутилката на любимият ми лакочистител на Lilly. Вече го прелях в тази много по-подходяща опаковка и мисля, да я задържа с тази цел.

Празни опаковки
Bioderma Acne Out Velnea
       Сред празните ми опаковки има две от спирали. Първата е на любимата ми Maxim Eyes на Golden Rose. Обожавам я за ежедневна употреба - подчертава миглите ми и придава обем. Вечер я почиствам лесно. Lash Sensational на Maybelline за мен беше дълго отлагана покупка, защото всеобщата еуфория покрай тази спирала ме изпълваше със скептицизъм. След като я пробвах, съжалих, че съм отлагала. Извива миглите ми страхотно, издържлива е, позволява напластяване, не се рони. Почиства се лесно. Вече ползвам следващата си опаковка от нея. Безцветният гел за вежди на Catrice беше част от ежедневния ми грим много дълго време. Фиксира косъмчетата за целия ден. Не ми харесва опаковката - капачката се сцепи преди да преполовя продукта.
       Следват три очни линии на Brooklin. Първата беше мой фаворит дълго време и съм писала вече няколко пъти за нея. За съжаление формулата беше "подобрена", което на мен никак не ми допадна. В резултат до любимата ми празна очна линия можете да видите опаковката на новата. Изхвърлям я, защото след няколко употреби раздразни много очите ми. Третата е с тъничък писец тип маркер и свърши много бързо. Не бих я купила отново. Последната очна линия е на Manhattan и също е под формата на маркер. За нея ви разказах в поста с козметични разочарования.

Празни опаковки
Golden Rose Maybelline Catrice Brooklin Manhattan
       Ползвали ли сте някои от тези продукти и какво мислите за тях? 

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...