петък, 11 ноември 2016 г.

Измиващ гел Bioderma Sensibio

       Здравейте, момичета!

       Пробвала съм доста от продуктите на Bioderma и от повечето съм оставала доволна. Когато видях, че пускат измиващ гел от серията за чувствителна кожа, реших, че задължително искам да го пробвам. От средата на юли продуктът е в моята тоалетка. Ако ви е интересно какво е мнението ми за него, продължете надолу.

Измиващ гел Bioderma Sensibio
       Гелът се предлага в опаковка от 200 мл. Има удобна помпичка, която може да се затвори и няма опасност от разтичане. Едно натискане на помпичката ми е достатъчно за измиване на лицето и шията. Консистенцията, както подсказва името, е гелообразна. Продуктът не прави гъста и пухкава пяна. Въпреки това почиства нежно и е подходящ за ежедневна употреба. Ако съм била с лек грим, гелът е напълно достатъчен, за да го отстрани напълно. С водоустойчива спирала не се справя на 100%. Оставя кожата ми мека. Не усещам никаква хидратация. Не дразни очите ми.
       Ползвам го с удоволствие и бих го купила отново. Ако харесвате и купувате продукти на Bioderma, можете да се регистрирате в Club Bioderma. Това ви дава възможност за награди и тестване на продукти, а за всеки шест закупени продукта ще получите подарък. 

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...