сряда, 30 ноември 2016 г.

Празни опаковки

       Здравейте, момичета!

       Торбичката ми с празни опаковки отново е пълна и е време да ви покажа съдържанието ѝ, за да мога да я изхвърля. По-голямата част от продуктите са мои любимци и тук е поредната изразходвана опаковка от тях. Други не бих купила отново. От декоративната козметика почти нищо не съм изразходвала.

Празни опаковки
       Любимият ми лакочистител е зеленият на Lilly. Кожичките на ноктите ми са много сухи и други лакочистители засилват този проблем. С удоволствие продължавам да го купувам и използвам.

Празни опаковки
Lilly
       Освен кутикулите, много сухи са и ръцете ми. Първият път, когато пробвах SOS крема за ръце на Bioten много ми допадна. От тогава имам по една от мъничките му опаковки в чантата си. Пробвала съм и други варианти от кремовете за ръце на Bioten и не останах впечатлена.

Празни опаковки
Bioten
       Изразходвах две от спиралите си. Lash Sensational на Maybelline в момента е любимата ми спирала. Успява да раздели и подреди миглите ми. Придава им обем. Почиства се лесно. Силно препоръчвам, ако сте пропуснали да я пробвате - поправете грешката си. Спиралата на Essence дава на миглите ми обем и подчертава прекрасно в наситено черно. Ако харесвате по-гъста консистенция, това е вашата спирала. В лакът на Golden Rose Color Expert с номер 71 е останала само капчица и няма как да го използвам вече. Цветът е страхотен и ще си го купя отново. Заздравителят на Eveline използвам от много време. Харесвам действието му върху моите нокти - заздравява ги и ги предпазва от цепене. Втората опаковка е пълна, защото съм я оставила леко отворена и се е втвърдила. Сега не мога дори да отворя капачката, за да опитам да разредя. Вече си взех нов.

Празни опаковки
Maybelline Essence Golden Rose Eveline
       В грижата за кожата си до голяма степен разчитам на продукти на Bioderma. Мицеларната вода не бих заменила с друга марка. Пробвала съм и други, но в крайна сметка ги използвам за почистване на четките си или на опаковките на грим продуктите. Серумът от серията Hydrabio е един от любимците ми на марката. Попива бързо и чувствително хидратира кожата. Околоочният крем използвам от три години и също съм доволна. Лек е и осигурява добра база за коректора ми. Sebium Pore Refiner използвам само преди нанасяне на фон дьо тен. Минимизира порите ми, но не е нещо, без което не мога. 

Празни опаковки
Bioderma
       Термалната вода на Avene изразходвах в края на лятото. Действа ми освежаващо и успокояващо и бих купила отново. Кокосовото масло на Rivana употребих за маски за косата. Вече си взех студено пресовано на Dragon Superfoods и предпочитам да ползвам него. Олиото за коса на Alverde с бадем за мен е пълно разочарование. Не видях никакъв ефект върху моята коса от него. Моята помпичка се оказа счупена и пресипах съдържанието в друг флакон. Нямам желание да го изразходвам докрай. 

Празни опаковки
Avene Rivana Alverde
       За финал останаха три продукта, от които съм много доволна. В ляво се намира втората ми опаковка от почистващото олио за лице на The Body Shop. Сваля грима с лекота, отстранява замърсяванията и оставя приятно усещане върху кожата. Бих го купила отново. Маската на Freeman също съм купувала неведнъж. Почиства кожата ми и помага в борбата с черните точки. Ексфолиантът на Refan с аромат на грейпфрут ми е един от любимите продукти в топлите месеци. Действа ми много освежаващо. Частиците не са груби, което го прави подходящ и за по-честа употреба. 

Празни опаковки
The Body Shop Freeman Refan
       Ползвали ли сте някой от продуктите? Какви са вашите впечатления? Аз отивам да изхвърля тази чанта с празни опаковки :)

До скоро!
Криси

Няма коментари :

Публикуване на коментар

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...