четвъртък, 12 януари 2017 г.

Ревю: Палитра Naked Underneath

       Здравейте, момичета!

       Любимата ми част от декоративната козметика са сенките за очи. Харесвам и матовите, и перлените, и металическите цветове. А най-много обичам, когато сенките са събрани в палитри. Днес ще ви покажа една от последните ми придобивки - палитрата Naked Underneath на Makeup Revolution.

Makeup Revolution: Naked Underneath


       Опаковката е стабилна и се затваря плътно. Усеща се малко по-тежка спрямо другите ми палитри в сходен размер. Покритието на капака е от изкуствени косъмчета, а в средата има пластмасово блестящо сърце. Цялата вътрешна страна на капака е огледало. Палитрата идва с апликатор с гъбички от двете страни. Съдържа 16 цвята сенки с общо количество 22 грама.

Палитра Naked Underneath
       Шест от цветовете са напълно матови, а останалите са перлени и блестящи. Матовите са малко по-трудни за преливане. Перлените имат по-добра пигментация и според мен са подбрани по-интересни цветове сред тях.

Палитра Naked Underneath
       Най-светлият цвят от матовите е Free, следван от Attention. Те са най-слабо пигментирани (Free почти не оставя следа върху кожата ми) и са единствените, които се разпрашват. Не ги харесвам. Hidden и Covered са подходящи за сгъвката на клепача. Първият е студен сиво-кафяв цвят, а вторият -  с по-топъл кафяв отенък и е една идея по-светъл. Seeking е интересен керемиден нюанс, който стои много добре на сини очи. Darkness в палитрата изглежда като матово черно, но нанесен е по-скоро много тъмно сив цвят.

Палитра Naked Underneath
       От перлените най-светли са Wonderous и 2004. Първият е цвят шампанско, а вторият има златисти нотки. Подходящи са за подвиждния клепач. Най-любимите ми цветове от цялата палитра са Stroke (сиво-лилав, перлен) и топлите цветове Missle, Glory (стои страхотно в комбинация със Seeking), Reveal и Love. Всички те при нанасяне се усещат като мазни и са силно пигментирани. After Hours е студен сив цвят - рядко посягам към подобни нюанси, но се нанася приятно. 1970 е малко по-леко пигментиран сив цвят. Meow е винена основа с едри блестящи частици, които на мен не ми допадат.

Палитра Naked Underneath
       Палитрата на Makeup Revolution получих за проба от Parfimo.bg, сайт за оригинални парфюми и козметика. А вие пробвали ли сте нещо на марката? Доволни ли сте? Споделете в коментарите.

До скоро!
Криси

2 коментара :

  1. Naked тенденцията определено завладя и мен! Харесват ми всички палитри - сенки, червила и като цяло визии в този стил. Изглеждат чудесно. Страхотна статия!

    ОтговорИзтриване

Благодаря за споделеното мнение! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...